pátek 14. dubna 2017

Andy Murray sa snaží zlepšiť pre Stan Wawrinka rozhodujúcim v rámci World Tour Finals

Andy Murray uviedol, stráca biedne proti Rafael Nadal tu v stredu sprísnilo svoj víťazný inštinkt pred jeho tieseň zápas proti Stan Wawrinka v piatok večer.

Ak Murray vyhrá, to je do semifinále ATP world Tour Finals a zachováva jeho svet No2 poradí ísť do Australian Open v januári.Keď prehrá, Škót cestuje do Belgicka budúci týždeň sa jeho nálada ľahko preliačiny pred Veľkej Británie pokusu vyhrať Davisov pohár prvýkrát od 1936.Roger Federer v Kei Nishikori: ATP World Tour Finals - ako sa to stalo Viac

"Nehovorím, že strata je stále najviac pozitívna vec, ale v týchto situáciách, či som urobil dobre tu, hral skvele celý týždeň, je to ľahké sa d ostať trochu na vavrínoch," Murray povedal. "Kým teraz som celkom vedomý, že moja hra musí ísť o úroveň vyššie. Nemôžem mať poklesy ako ja [proti Nadalovi].Bolo to veľké sklamanie, nie vyhrať zápas, ale musím to tá správna cesta na piatok a na Davis Cup využiť. "

Murray vie, ako nebezpečné Wawrinka môže byť, či už v podobe, alebo nie. "Niekedy si môže robiť veľa chýb [35 nevynútených proti Nadalovi] a potom, v priestore niekoľkých hrách, môže úplne zmeniť a začať biť víťazi z celého súdu [60 čistých víťazov proti Novak Djokovic v French Open finálny]. Je to tvrdý chlap hrať proti z tohto dôvodu.Má veľa energie a dokáže takmer vziať raketu z ruky občas. "

Wawrinka, ktorý uznáva hral hrozne proti Nadalovi ale výrazne zlepšila porazil David Ferrer v stredu vyhral šesť 14 zápasov proti Murray, vrátane posledných dvoch. "V poslednej dobe sa na US Open 2013 štvrtiny," povedal Švajčiar. "M ávali sme nejaké veľké bitky v minulosti, niektoré ťažký zápas, tri sady, štyri sady.

" Je to bude zaujímavé sledovať, ako budem hrať v piatok, či budem priniesť pozitívne hra, ktorá začnem hrať [proti Ferrer], a tiež, ako sa mu bude. On má úžasný rok, No2 vo svete, tak v interiéri nebezpečné, najmä doma.Mal podobný týždeň na mne.

"Je nemožné, aby presne vedeli, čo môžeme očakávať od neho na piatok. Je ťažké povedať, čo si myslia, keď je úplne sústredený, alebo nie, alebo či je to už príliš veľa premýšľania o Davis Cupe. Určite k tomu, že bude cvičiť toľko po Paríži na antuke dostať do rytmu nepomôže, aby sa cítil úplne čerstvé tento týždeň. Možno, že to bude cítiť uvoľnenejšie, žiadny tlak, choď do toho viac, alebo možno, že to nebude úplne tady. Keby to psychicky naozaj tu, potom je to iný hráč. "

Wawrinka mal presne rovnakú výzvu ako Murray vlani, pokračova ť vyhrať Davisov pohár so Švajčiarskom. "Znovu som úplne iný hráč.Mal som inú kariéru tiež, "povedala svetová No4. "Nebol som hral dobre, pretože na US Open. Bolo dôležité, aby poraziť horná chlapcov [pred] idú do hliny. Potom, čo jeden alebo dva dni, bol som na to pripravený. Bol som 100% tu zaostrený, pretože je to dôležité pre mňa, potom som prešiel na dva dni. "