Formula One riadiaci orgán FIA, bude testovať dva rôzne pojmy určené na zlepšenie bezpečnosti vodičov a prevrat šport.
debata chránenej kokpity naberá na rýchlosti po tragickej smrti Justin Wilson v pondelok v noci.
britský pretekár, 37, podľahol zraneniam utrpel po tom, čo bol zasiahnutý odletujúcimi úlomkami zo samostatného havárii počas IndyCar závod v Pensylvánii.
uzatvorenej kokpity boli vyskúšané skôr, ale so striedavými úspechmi.Prúd-fighter canopy bol testovaný, ale aj keď sa osvedčil v vychyľovanie trosky, vznikli ďalšie obavy. - najmä skutočnosť, že vodič môže byť obmedzená z vystupovania svojho kokpitu rýchlosťou a nečistoty by mohli predstavovať hrozbu pre divákov
riaditeľ závodu FIA Charlie Whiting, ktorý povedal, že riešenie musí byť nájdené a tvrdil dve myšlienky budú vyskúšané v septembri.
"určite môžem vidieť deň, kedy sa to stane," povedal Whiting s odkazom na kontroverzné poňatie chránených kokpitov v závodoch open-kolesá.
"Jeden deň tam bude niečo, čo sa bude znižovať riziko vodiča zranenia."
v rozhovore Betclic-Registrácia zdarma pre Autosport, Whiting povedal: ". Máme dve riešenia na stole, s prvým niečo z mercedesu
" To sa nevzťahuje na vodiča, stále môžete vziať vodiča von, čo je jedna z najdôležitejších veci.Je to obruč nad hlavou vodiča a pred ním, ale s jedným centrálnym pobytu.
"Sme tiež pri poh ľade na inom zariadení, ktoré ich ostrie rôznych výšok, ktoré budú nastavené na hornej časti skrine a pred vodičom v uhloch, ktoré bude poskytovať je takmer neviditeľný pre neho. "
A zatiaľ čo vodič Williams pokračoval robiť úplné uzdravenie, hovorí chránenej kokpity treba považovať za zlepšenie bezpečnosti športu .
"myslím, že je to niečo, čo je potrebné zvážiť, či je to lepšie pre všetkých, a to nemení aspekt formule jedna," povedal. "Možno, že nezatvára kokpit, ale robiť niečo pre zlepšenie bezpečnosti na tejto oblasti. - Ja nie som proti nej"
Betclic-Podrobnosti